Dan za rožlado

14:59


Tu in tam se pojavi kak dan, ko si človek - še posebej, če je ženskega spola - res želi rožlade. In ker je rožlada zelo draga, sem si jaz svojo naredila doma, po temle receptu za rožičevo čokolado s praženimi mandlji in lešniki.

Količino rožičeve moke sem povečala, dodala tudi kakav, namesto mandljev pa so bili samo lešniki. Kar mi pri tej rožladi ni všeč, je velika vsebnost mlečnih zadev. Naslednjič bom mleko v prahu nadomestila s sojinim. In upam, da bom izbrskala kje kakavovo maslo ... ;)

You Might Also Like

10 komentarji

  1. Danes sem jedla tvojo rožlado in lahko povem, da je res odlična. Prijetna in ne preveč sladka. Sam ustavit se je malo težko :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, tako je to s temi rožladami:) ampak ne je predolgo šparat, je brez emulgatorjev, pa ne vem, kako dolg rok trajanja bi imela ...

    OdgovoriIzbriši
  3. jaz sem svojo pojedla v enem dnevu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Morda veš, ali kakavovo maslo iz lekarne (ki ga prodajajo za nego kože pri sončenju) jedilno? Tudi jaz sem že iskala kakavovo maslo v trgovinah, pa brez uspeha. Moram vprašat v lekarni, kako je z njihovim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dvomim, da je tisto v lekarnah za jest... Kakavovo maslo pa lahko naročiš preko spleta, sem ugotovila, ni pa ravno poceni - je pa zagotovo užitno:) tu http://www.planetbio.si/kakavovo-maslo.html in tu. Jaz si ga še nisem privoščila ... Srečno! (pa poročaj:))

    OdgovoriIzbriši
  6. en link se je izmuznil... http://www.super-hrana.si/kakavovo%20maslo

    OdgovoriIzbriši
  7. In seveda poročam, ko mi uspe nabavit. :) Sicer pa še pohvale za blog. Zelo mamljivi recepti z zelo seksi naslovi! Pa hvala za inspiracijo. Sem si prav morala nabaviti blender (zaradi tega tvojega bloga) in zdaj veselo miksam!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jupi za blender! Je fino miksat, a ne?:) In hvala za pohvale;)

    OdgovoriIzbriši

Preberi tudi

Subscribe