Hitri bananin sladoled s stevijo in meliso

17:06

_MG_8185


Ko sem vam na Facebooku obljubila sladoled, še nisem imela pojma, kakšen naj bi bil. Potem pa sem naletela na tale članek o zamrznjenih bananah. In še nekoliko za tem je prišla bica s šopom sveže melise in mi predlagala, naj si skuham čaj, češ, da je dober za živce. Lepo sem se zahvalila, ampak za meliso sem nemudoma imela druge načrte... Narabutala sem še 2 lističa stevije in sladoled je bil tako rekoč narejen.

Tale sladoled je namreč ultra hiter, ultra lahek in ultra zdrav. Je pa res, da se morate nanj spomniti kakih 6h ur preden bi ga radi jedli. Razen, če seveda nimate že polnega zamrzovalnika na koščke nalomljenih zrelih banan...

Bananin sladoled s stevijo in meliso

za 3 manjše porcije

3 zrele banane
2 listka stevije
šop melise
1/2 dcl rastlinskega napitka (npr. sojino/mandljevo mleko)
1 ČŽ limoninega soka oz. po okusu
lističi melise za okras


sladoled

2 čimbolj zreli banani (taki, ki imata na olupku rjave pikice) nalomiš na koščke in zamrzneš čez noč.

3/4 listov melise in stevije v sekljalniku (ali blenderju) zmiksaš z rastlinskim mlekom in precediš. Listje zavržeš, mleko vliješ nazaj v očiščen sekljalnik (blender). 

Dodaš koščke zmrznjenih banan, eno svežo banano in limonin sok. Miksaš!

1/4 listov melise nasekljaš.

Nasekljane lističe melise vmešaš v čudovito ledeno kremo iz banan.

Postrežeš okrašeno z lepimi lističi melise.


_MG_8184



You Might Also Like

11 komentarji

  1. super ideja za pikaste banane in ko se prenaješ še enega milkšejka :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda odlično :). Že lani sem brala, da se lahko iz zmrznjenih banan dela čudeže, pa še nisem probala...bo treba :). Fajn je tole, res fajn!

    Lp,
    Ana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, večne banane... Tol'k sadja naokoli, ampak kakšna banana nikoli ne sme manjkat...Pozimi za pudinge, poleti za sladoled:) Poskusim enkrat z meliso. Hvala za idejo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta "štos" z banano sem lani preizkusila in res nastane odličen sladoled. Hvala za idejo kombinacije z meliso.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tale štos z bananami je super! In waaay bolj zdravo od smetanastega, glukoznosirupastega sladoleda (čeprav je tudi ta včasih čist dober;))

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm sem velika ljubiteljica sladoleda in tole z bananmi sem enkrat že poskusila. Moj je bil bolj preprost, samo zmrznjene banane en vanilijev sladkor in mleko. Tvoj predlog vsekakor preizkusim, sigurno je okusnejši. Stevija, kaj pa je to za ena zel, a kak nadomestek za sladkor?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jap, zelo sladka zel, ki lahko nadomesti sladkor, pa je menda celo zdrava. Gojiš jo lahko na domačem vrtu ali balkonu:)

      Izbriši
  7. Mi steviu već nekoliko godina koristimo u zelenom čaju i ja kavu pijem sa steviom, ali nisam se još odlučila dodati je u slastice.
    Odlično i jednostavno izgleda sladoled! Probam! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno, tole je vikend must do!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz poznam podoben recept, in sladoled je res božanski:
    zmrznjene banane
    sladka kakavova zrna
    mandljevo/riževo/sojino mleko

    Banane olupimo in damo čez noč (ali za dlje časa) v skrinjo. Ko si zaželimo sladoleda, banane vzamemo iz skrinje in jih zmiksamo skupaj z ostalimi sestavinami. Postrežemo takoj.

    OdgovoriIzbriši

Preberi tudi

Subscribe